Bijna op reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yunqi Gelderen - WaarBenJij.nu Bijna op reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yunqi Gelderen - WaarBenJij.nu

Bijna op reis

Door: R&B

Blijf op de hoogte en volg Yunqi

20 November 2016 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag 26 november is het dan zo ver. We mogen naar China en dit keer om onze dochter Yunqi in onze armen te sluiten.

Zo'n twee jaar geleden zijn we opnieuw gestart met het traject om weer een adoptie te mogen doen en ook dit keer duurde het weer veel te lang voor ons gevoel. Op een gegeven moment was het dan toch zover dat we een voorstel kregen (half oktober) en toen ging alles ineens heel snel. We hielden rekening met afreizen in januari/februari, maar opeens werd dat al half november.
Nadat we net alle tickets en visa geregeld hadden, kregen we nog een telefoontje dat men in Hangzhou, waar we Yunqi mogen ophalen, ineens besloten had om de week dat wij er zouden zijn geen adoptie zaken te behandelen bij Burgerzaken (Civil Affairs). Heel frustrerend dat we nu pas een week later kunnen, maar we doen er helaas helemaal niets tegen.

Inmiddels hebben we de nieuwe tickets en visa weer binnen, is Bertina d'r scriptie ingeleverd en heeft Guanyan zijn A-diploma "in the pocket", dus we zijn er helemaal klaar voor. Tenminste, dat hopen we. Deze week moeten nog gebruiken om alle voorbereidingslijstjes te check en om te zien of we echt niets vergeten zijn en dan vertrekken we volgende week zaterdag met Bertina, Rene, Guanyan en Astrid om Yunqi op te halen

• 20 November 2016 - 13:11

Tante Astrid :

Ja, eindelijk , het is zover !

Ik ben zo benieuwd naar je Yunqi, zal je weer je mooie schattige ballerina-jurk aan hebben als op de foto ? Of dit keer wat stoerders? Hoe zal je reageren op ons, we komen tenslotte met een hele " bubs " aan personen die allemaal nieuw zijn. En dan zijn er ook nog 2 bij die erg op elkaar lijken, waarvan een echt je mama is, met de extra moeilijkheidsgraad dat ze Europees zijn.

Ik kan bijna niet wachten joh ! Tante Astrid

• 20 November 2016 - 21:05

Bianca:

Lieve familie,
    Dank jullie wel voor de uitnodiging!
    Ik volg jullie heel graag.

• 21 November 2016 - 09:25

Annemieke Leegwater:

Dank voor de uitnodiging. Spannend hoor, ik ga jullie ook volgen. Ik wens jullie alle geluk van de wereld.

• 21 November 2016 - 20:45

Frederiek:

Veel geluk toegewenst, op een reis die jullie leven gaat verrijken.

• 22 November 2016 - 17:25

Zwantine:

Lief gezin, ik vind het erg fijn om jullie tijdens deze bijzondere reis te volgen!