De ontspanning zet in... - Reisverslag uit Hangzhou, China van Yunqi Gelderen - WaarBenJij.nu De ontspanning zet in... - Reisverslag uit Hangzhou, China van Yunqi Gelderen - WaarBenJij.nu

De ontspanning zet in...

Door: R&B

Blijf op de hoogte en volg Yunqi

28 November 2016 | China, Hangzhou

Na alle stress van de laatste inpakperikelen, komt er nu ontspanning. Zodra de deur van het vliegtuig dicht zit, kunnen we niets meer doen, en komen we tot rust. Guanyan is helemaal blij dat hij ongegeneerd filmpjes kan kijken en kan eten. Toen kwam Astrid met een lieve verrassing. We kregen een grote enveloppe met allemaal kaartjes, tekeningen en lieve creatieve boodschappen van onze lieve vrienden. Ja en dan komt de emotie echt los en valt alles van ons af.
Wat zijn we blij dat na 2 jaar wachten dan eindelijk is afgelopen en dat het nog maar heel even duurt voor we onze dochter, Yunqi, in onze armen mogen sluiten. Als je aan het traject begint, dan hoop je stiekem dat het binnen een jaar gelukt is. Ons traject begint met een uitnodiging voor een verdiepend onderzoek. We zijn boven de 42 jaarals we onschrijven en dat betekent dat we een risicogroep zijn. We moeten meerdere vragenlijsten invullen hoe onze relatie is en wat voor soort ouders we zijn. Gelukkig krijgen we een positief oordeel en zeggen dat ze dat ze geen betere ouders kunnen bedenken. Pfff, dat is de eerste hobbel genomen.
Nu eerst het ontbijt in het hotel en dan op weg naar Yunqi!

• 28 November 2016 - 07:56

Jolanda:

Hoi Bertina, wat spannend en wat fijn dat t nu zover is. Heb een heel mooie start met Yunqi.
    Zonnige groet uit Petra,
    Jolanda

• 28 November 2016 - 10:35

Zwantine:

Goedemorgen!

Vandaag is het dan zover, ik leef met jullie mee!
    Guanyan, wat heerlijk dat je zoveel filmpjes hebt kunnen kijken! Heb je toch ook niet heel eventjes geslapen??? :))

(Juf) Zwantine

• 28 November 2016 - 19:57

Joost:

Vertel vertel vertel

• 28 November 2016 - 23:05

Marcel:

Hoi lieverds
    We zijn zo benieuwd... kunnen jullie nog wat bloggen....
    please.......
    please.....